Mes turime 298 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:106
mod_vvisit_counterŠią savaitę:16307
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:92337
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

Ištikimiems „Omnitel“ klientams – beveik 9 milijonai nemokamų minučių pokalbių

2013 m. balandžio 24 d. trečiadienis Nr.29 (1272)

Nuo praėjusių metų rudens „Omnitel“ pasiūlymais lojaliems klientams jau pasinaudojo daugiau negu pusė klientų, kurių numeris „Omnitel“ tinkle veikia 5 metus ir ilgiau. Auksiniai ir sidabriniai „Omnitel“ klientai dovanų jau gavo beveik 9 milijonus nemokamų minučių pokalbių ir 2 milijonų litų vertės nuolaidų naujiems telefonams. Tai reiškia, kad kiekvienas ilgametis „Omnitel“ klientas gavo vidutiniškai po valandą pokalbių dovanų ir iki 400 litų nuolaidą naujam telefonui.

„Esame dėkingi ištikimiems savo klientams už tai, kad jie pasirinko mus, - sako „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė. – Visų operatorių kainoms susilyginus, lojalumo savo operatoriui tendencijos stiprėja, ir klientai savo pasirinkimą vis dažniau grindžia potyriu, kurį gauna naudodamiesi operatoriaus paslaugomis.“

Pasak L.Galatiltės, klientams ypač svarbu, kad „Omnitel“ vertina savo ilgamečius klientus, taip pat „Omnitel“ aptarnavimo  kokybė, apimanti tiek patį aptarnavimą, tiek aptarnavimo kanalų įvairovę, ryšio kokybė bei naujų mokėjimo planų skaidrumas ir aiškumas.

Ilgiau kaip penkerius metus „Omnitel“ paslaugomis naudojasi daugiau negu pusė visų šios bendrovės privačių abonentų. Daugiausia lojalių „Omnitel“ klientų sutartis su ja pasirašė prieš gerą dešimtmetį – 2000-2002 metais. Auksiniai „Omnitel“ klientai sudaro net ketvirtadalį visų bendrovės privačių abonentų.

Parengta pagal „Omnitel“ inf.

 
Reklaminis skydelis