Mes turime 161 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:2170
mod_vvisit_counterŠią savaitę:5563
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:52889
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:116150

„Tele2” pataria, kaip sumažinti verslo išlaidas ryšiui

2013 m. gegužės 8 d. trečiadienis Nr.32 (1275)

Žuvis ieško, kur giliau, žmogus ‒ kur geriau, o patyręs verslininkas ‒ kur efektyviau. Ypač, kai kalba pasisuka apie išlaidas ryšiui ir jų mažinimą. Pasirodo, sutaupyti galima visai nesunkiai: tereikia pasinaudoti trimis paprastais telekomunikacijų bendrovės „Tele2” patarimais. Pati būdama produktyviausia IT ir telekomunikacijų sektoriaus bendrove Baltijos šalyse, „Tele2” padeda taupyti jau bemaž trečdaliui Lietuvoje veikiančių įmonių ir organizacijų.

„Pastebime, kad mūsų paslaugas vis dažniau renkasi ne tik smulkios ir vidutinės, bet ir stambesnės organizacijos. Verslininkai supranta – kiekvienas sutaupytas litas keliauja tiesiai į pelno eilutę, todėl galimybė už gerą ryšio ir paslaugų kokybę mokėti mažą kainą jiems labai svarbi”, – sako Gediminas Šarkanas, „Tele2“ paslaugų pardavimo verslo klientams vadovas.

Į „Tele2“ perėjusių bendrovių apklausa, kurią praėjusiais metais atliko rinkos tyrimų ir analizės įmonė „RAIT“, atskleidė, kad 88 proc. verslo klientų, pradėjusių naudotis „Tele2“ paslaugomis, nurodė sumažinę savo mobiliojo ryšio išlaidas. Šių bendrovių atstovų teigimu, ryšio sąskaitos vidutiniškai sumažėjo 41,5 proc.

 

Trys patarimai, kaip sumažinti išlaidas

G. Šarkano teigimu, yra bent trys paprastos galimybės sumažinti ryšio sąskaitas.

Pirmoji – reguliariai peržiūrėti turimas sutartis. Neretai jos pratęsiamos be atskiro peržiūrėjimo – nepalyginus tiekėjo pasiūlymo su sąlygomis rinkoje ir be konkurso. O juk ryšys yra viena iš nedaugelio prekių, kurios nuolat pinga, todėl naujos sutarties pasirašymas visada yra galimybė sumažinti išlaidas. Visų operatorių ryšio kokybė dabar yra panaši, todėl galima drąsiai prašyti mažiausios kainos ir neprašauti.

Antroji – renkantis mobiliojo ryšio paslaugas, verta atsižvelgti ne į nuolaidą, o kainas. Pasitaiko, kad tiekėjai mėgina konkuruoti pasiūlydami kuo didesnę nuolaidą. Kaip rodo praktika, tokiu atveju laimi ne klientai – užsikėlus didesnę kainą, galima pasiūlyti ir didesnę nuolaidą, o klientas vis tiek permokės. Tad renkantis operatorių svarbu vertinti galutinę kainą, o ne nuolaidos dydį.

Trečioji – perkant atskirti ryšio paslaugų ir įrangos kainas. Visada naudinga tiksliai žinoti, už ką moki. Tada lengva palyginti skirtingų operatorių kainas ir nepermokėti. Tai apsaugos ir nuo nesusipratimų, kai sąskaitoje suplakami mokesčiai už įrangą bei paslaugą, ir nebeaišku, kas kiek kainuoja.

 

„Tele2“ verslo klientai paslaugomis patenkinti labiausiai

Naujausiais Lietuvos statistikos departamento duomenimis, Lietuvoje yra 86,9 tūkst. veikiančių ūkio subjektų. Iš jų „Tele2“ paslaugomis jau naudojasi daugiau kaip 24 tūkstančiai.

Tyrimai rodo, kad būtent „Tele2“ besinaudojantys verslininkai yra labiausiai patenkinti savo operatoriumi. Nepriklausomos tyrimų kompanijos „EPSI Baltic“ kasmet atliekamas tyrimas parodė, kad labiausiai savo operatoriaus paslaugomis yra patenkinti „Tele2” verslo klientai. Jie bendrovei skyrė 78,4 taškus. Kitų operatorių šis įvertinimas buvo 72,6 ir 77 taškai.

Tarptautinės personalo vertinimo metodikų ir tyrimų bendrovės „Profiles International“ tyrime „Tele2“ pripažinta 2012 m. produktyviausia IT ir telekomunikacijų sektoriaus bendrove Baltijos šalyse, o investicinio banko „GILD Bankers“ sudarytame vertingiausių Lietuvos bendrovių sąraše „Tele2“ paskelbta vertingiausia šalies mobiliojo ryšio bendrove.