Mes turime 204 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4269
mod_vvisit_counterŠią savaitę:21611
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:65594
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:116150

Kitoks klientų aptarnavimo centras: „Tele2“ pavyzdys

2018 m. rugsėjo 22 d., šeštadienis Nr.70 (1794)

Dėl geidžiamo darbo nebūtina vykti į Vilnių – didžiosios šalies įmonės pagrindinius savo padalinius steigia ne tik sostinėje. Vienas tokių pavyzdžių – prieš pusantrų metų Kaune įkurtas „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centras.

„Anksčiau paslaugos buvo teikiamos per tarpininką, tačiau „Tele2“ nusprendė pasielgti nestandartiškai ir pradėjo verslo klientus aptarnauti tiesiogiai. Mūsų darbuotojai nuolat bendrauja su savo kolegomis iš kitų „Tele2” skyrių, todėl yra geriau įsigilinę į procesus ir gali suteikti išskirtinės kokybės paslaugas klientams“, – sakė „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centro vadovas Daumantas Mikalčius.

 

Darbas skambučių centre – daugiau nei pokalbiai telefonu

Pasak D. Mikalčiaus, centre dirbantys konsultantai susiduria su įvairiomis užduotimis, jų aptarnaujamų paslaugų vis daugėja,o jas perprasti padeda visų įmonės padalinių darbuotojai.
„Esame kitoks skambučių centras. Konsultantai ne tik atsiliepia į skambučius, bet ir patys skambina klientams, bendrauja su jais raštu, teikia informaciją savitarnos svetainėje. Monotonijos čia tikrai nėra, centro darbuotojams tenka spręsti sudėtingas klientų situacijas. Mums labai svarbu kokybė. Visada džiaugiamės, kai pavyksta rasti sprendimą kliento naudai“, – pasakojo „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centro vadovas D. Mikalčius.

 

Centro gimtadienį švenčia kas pusmetį

Asta Dirvonskienė, „Tele2“ verslo klientų aptarnavimo vadovė sako, kad lyginant su kitais – šis centras yra neįprastas ir dėl komandos dydžio. Ją sudaro tik vos daugiau nei 20 specialistų.

„Žinoma, verslo klientų skaičius nuolat auga, tad atsiranda naujų darbuotojų poreikis. Tačiau nesieksime šio biuro paversti standartiniu, dideliu skambučių centru. Ketiname jį išlaikyti butiko tipo – ne tik dėl aptarnavimo kokybės, bet ir jaukios bei draugiškos atmosferos“, – sakė A. Dirvonskienė.

Vadovė pasakoja, kad centro komandos nariai yra itin vieningi – kolegų palaikymas ir gera komandos atmosfera yra labai svarbu dinamiškame konsultantų darbe. „Tele2” verslo klientų aptarnavimo centro darbuotojai kartu dalyvauja įvairiose iniciatyvose, bendrose „Tele2” šventėse, o biuro gimtadienį mini kas pusmetį.

„Įkvepia tai, kad komanda ne tik nori kartu leisti laiką, bet ir pasirūpina, kad šventėse dalyvautų visi jos nariai. Per gimtadienius dirbančiųjų nebūna, skambučiai nukreipiami kitam biurui. Tokia praktika tarp visą parą paslaugas teikiančių centrų taikoma retai“, – teigė „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo vadovė.

 

Darbuotojai skatinami priimti sprendimus patys

Pasak A. Dirvonskienės, be produktų ir paslaugų išmanymo, šiame darbe ne mažiau svarbios yra konsultanto asmeninės savybės: draugiškumas, noras padėti bei gebėjimas įsiklausyti.
„Didžiausia šiame darbe įgyjama vertė – retorikos įgūdžiai, praverčiantys visą gyvenimą. Bendraudami su klientais darbuotojai išmoksta empatijos, valdyti pokalbį, savo balsą, o svarbiausia, tikrai išgirsti pašnekovą ir suprasti jo poreikius“, – vardijo A. Dirvonskienė.

Dirbdami „Tele2“ įmonės viduje, konsultantai, anot vadovės, išmoksta ir savarankiškumo.

„Būdami mūsų komandos nariais, konsultantai gali ne tik gauti naujausią informaciją apie paslaugas, bet ir perprasti įmonės kultūrą bei vertybes. Viena svarbausių, kuria vadovaujamės – drąsa prisiimti atsakomybę. Savo darbuotojams leidžiame suklysti, iš to pasimokyti ir tokiu būdu tobulėti“, – pasakojo A. Dirvonskienė.

A. Dirvonskienė priduria, kad kiekvienam „Tele2“ darbuotojui yra suteikiama ne tik sprendimo, bet ir tobulėjimo galimybė.

„Mūsų įmonė – tarsi šeima. Norime padėti jauniems darbuotojams atrasti tikruosius savo talentus ir įgyti naujų kompetencijų. Todėl jie gali išbandyti savo jėgas ir kituose „Tele2“ skyriuose“, – sakė A. Dirvonskienė.

Pagal „Aon Hewitt“ metodiką atliktame tyrime operatorius buvo pripažintas geriausiu metų darbdaviu Baltijos šalyse. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė jau antrą kartą.

 

Kaip prisijungti prie „Tele2“ komandos?

Jei domitės technologijomis, drąsiai priimate naujus iššūkius ir norite prisijungti prie „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centro komandos – išbandykite savo jėgas atrankoje. Daugiau apie karjeros galimybes sužinoti galite internetiniame tinklapyje https://karjera.tele2.lt/.
 

2018-09-22