Mes turime 309 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4468
mod_vvisit_counterŠią savaitę:22300
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:109559

Tyrimas: į „Tele2“ perėjusios įmonės sutaupo

2012 m. lapkričio 28 d. trečiadienis Nr.91 (1235)

Kam mokėti daugiau? Panašu, kad šį klausimą sau vis dažniau užduoda tiek gyventojai, tiek ir verslininkai. Kaip rodo tyrimas, devyni iš dešimties verslo klientų, pradėjusių naudotis telekomunikacijų bendrovės „Tele2” paslaugomis, teigia sumažinę išlaidas mobiliajam ryšiui. Rinkos tyrimų ir analizės įmonės „RAIT“ atliktos į „Tele2“ perėjusių bendrovių apklausos duomenimis, verslo sąskaitos už ryšio paslaugas vidutiniškai sumažėjo kone perpus ‒ 41,5 procento.

 

Lieka patenkinti kokybe

„Tendencija aiški – efektyviai dirbti siekiantis verslas renkasi „Tele2”, nes perėjusios pas mus įmonės sutaupo. Tai lemia, kad „Tele2“ verslo klientų skaičius auga itin sparčiai“, ‒paaiškina Tomas Burovas, „Tele2“ marketingo vadovas. Pašnekovas atkreipia dėmesį, kad „Tele2“ pasirinkusių verslo klientų šiemet yra bemaž penktadaliu, 19,6 proc., daugiau nei pernai. Šis skaičius pasiekė 114,8 tūkstančių.

„Pastebime, kad jeigu iki šiol mūsų paslaugas dažniausiai rinkdavosi smulkios ir vidutinės įmonės, tai pastaruoju metu „Tele2“ paslaugomis vis dažniau pradeda naudotis didelės bendrovės. Verslas pripažįsta, kad visų operatorių teikiamų paslaugų kokybė iš esmės nesiskiria ir galima rinktis pagal kainą“, ‒ sakė T. Burovas.

Absoliuti dauguma apklaustų naujųjų „Tele2“ verslo klientų teigia, kad pakeitę mobiliojo ryšio operatorių nepastebėjo, jog dėl to būtų nukentėjusi aptarnavimo kokybė. Du trečdaliai respondentų pažymėjo, jog ryšio kokybė taip pat nepasikeitė ar netgi pagerėjo.

 

Galimybė sutaupyti rūpi ne tik verslui

Užtikrinti klientams ir palankią paslaugų kainą, ir kokybę, „Tele2“ leidžia efektyvi bendrovės veikla. Tarptautinės personalo vertinimo metodikų ir tyrimų bendrovė „Profiles International“ neseniai paskelbė „Tele2” produktyviausia informacinių technologijų ir telekomunikacijų bendrovė Baltijos šalyse. „Tik patys dirbdami efektyviai galime klientams pasiūlyti kokybiškas paslaugas palankiomis kainomis“, ‒ pabrėžia T. Burovas.

Kainos ir kokybės santykis aktualus ne tik privačioms bendrovėms ‒ pokyčiai juntami ir viešajame sektoriuje. Vis daugiau valstybės ir savivaldybės institucijų bei organizacijų siekia efektyviau panaudoti lėšas ir ryšio paslaugas įsigyja rengdamos viešuosius pirkimų konkursus elektroninėje erdvėje. „Įsigyjant paslaugas elektroninėmis pirkimo sistemomis, tokiomis kaip Centrinės perkančiosios organizacijos sistema, konkurso nugalėtoją lemia tik objektyvūs kriterijai, tarp kurių pirmiausia – kaina, o ji yra „Tele2“ pranašumas“, ‒ pažymi bendrovės atstovas.

Bendrovės paslaugomis šiuo metu naudojasi 17 iš 60 savivaldybių ir net pusė – 7 iš 14 – ministerijų. „Tele2” paslaugas vis dažniau renkasi ir kitos institucijos – pavyzdžiui, šalies miškų urėdijos. Ketvirtadalis jų kalbasi „Tele2” tinkle.

„Miškininkams itin svarbi gera tinklo aprėptis ir ryšio kokybė, ypač atokesnėse vietovėse. Aplinkybę, kad vis daugiau urėdijų naudojasi mūsų paslaugomis, laikome puikiu „Tele2” paslaugų kokybės pripažinimu. Valdydami vieną labiausiai išplėtotų tinklų šalyje, kuris aprėpia daugiau kaip 98 procentus Lietuvos teritorijos, galime užtikrinti aukštą kokybę“, ‒ pažymi T. Burovas.

Pašnekovo nuomone, renkantis paslaugas kaina buvo ir lieka vienu svarbiausių veiksnių. Nors ekonomikos ekspertai prognozuoja, kad Lietuvos ūkis kitąmet augs bene sparčiausiai Europos Sąjungoje, verslas ir gyventojai išlaidauti nelinkę. „Tiek verslo įmonės, tiek gyventojai jaučia poreikį iš naujo įvertinti vartojamų paslaugų kainą ir esant galimybei ‒sutaupyti“, ‒ pastebi „Tele2“ atstovas.