Mes turime 86 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:237
mod_vvisit_counterŠią savaitę:24385
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:24385

Elektros atsiskaitymo knygelės – pašte

2014 m. liepos 12 d. šeštadienis Nr. 52 (1390)

AB LESTO pertvarko klientų aptarnavimo tinklą ir ragina klientus įprastines paslaugas įsigyti kuo paprasčiau – per partnerių tinklą, trumpuoju klientų aptarnavimo telefonu 1802 ir per savitarnos svetainę  www.manoelektra.lt.

Bendrovė, siekdama būti arčiau kliento, siūlo įsigyti atsiskaitymo knygeles Lietuvos pašte, o savitarnos svetaine www.manoelektra.lt pasinaudoti įrengtose savitarnos vietose rajonų bibliotekose. Tokių šalyje yra 15, bet numatoma spačiai plėsti tinklą.

Nuo šių metų liepos 1 d. LESTO klientai aptarnaujami 45-iuose paštuose visoje Lietuvoje, tarp jų ir Švenčionių. Pašto skyriuose klientai gaus atsiskaitymo knygelę, knygelėje Lietuvos pašto darbuotojai įrašys patikslintus kliento elektros apskaitos skaitiklio paskutinius apmokėtus rodmenis. Be to, 15-oje viešųjų bibliotekų jau įrengtos kompiuterizuotos LESTO paslaugų savitarnos vietos, kur klientai gali įsigyti paslaugas per savitarnos svetainę www.manoelektra.lt. Artimiausiu metu bendrovė planuoja didinti savitarnos vietų skaičių bibliotekose.

Nuo šių metų spalio 1 d. uždaromi klientų aptarnavimo centrai, kuriuose apsilanko santykinai mažai klientų, perkeliant klientų aptarnavimo funkcijas į alternatyvius aptarnavimo kanalus.

Skaičiuojama, jog dėl minėtų pokyčių LESTO Klientų aptarnavimo tarnyba sumažės 71 darbuotoju. Elektros apskaitų grupės, esančios minėtų klientų aptarnavimo vietų teritorijose, išlieka ir toliau tęsia savo veiklą.