Mes turime 266 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4094
mod_vvisit_counterŠią savaitę:4094
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:171252

Geriausias darbo įvertinimas – nuolatinių klientų ratas

2016 m. kovo 5 d., šeštadienis, Nr.17 (1550)

Po sąlyginės žiemos ramybės, pavasarėjant vis daugiau automobilių šeimininkų balnoja savo plieninius žirgus ir išvažiuoja į kelius ir gatves. Greitai ir autoservisuose vėl padaugės darbo. Tai, kad miestuose ir miesteliuose autoservisai darbo turi daug, manau, visiems automobilių savininkams gerai žinoma, o kaip su darbu kaimo vietovėse įsikūrusiuose autoservisuose? Atsakymą į šį klausimą pabandžiau gauti apsilankęs Senoje Pašaminėje dirbančiame autoservise. Mano pašnekovas vadybininkas Aleksejus Menkovas mielai sutiko atsakyti į klausimus bei papasakoti apie kaimo vietovėje įsikūrusio autoserviso darbą.

- Nors mes dirbti pradėjome palyginus neseniai – 2014 metais, bet ir per tą laikotarpį jau išaiškėjo kryptys ir keliai, kaip reikia spręsti vieną ar kitą problemą. Atokiau nuo miestų ar miestelio įsikūrusio autoserviso specifika, žinoma, yra. Kadangi mūsų klientai gyvena dažniausia ne S. Pašaminėje, o, tarkim, Švenčionėliuose ar aplinkiniuose kaimuose, mes turime žmogų, atvariusį automobilį remontui, ir jei tas remontas užtruks ilgiau, mes automobilio savininką pavežame iki namų, o kai automobilis suremontuotas, arba nuvarome suremontuotą automobilį savininkui, arba jį atsivežame į servisą. Čia kaip žmogus pageidauja. Turėjome pakaitinį automobilį, ir žmonės iki 30 km galėjo juo važiuoti nemokamai. Dabar šis automobilis laikinai nevažiuoja, bet planuojame šią paslaugą atnaujinti. Svarbiausias mūsų darbo pagrindas – viską detaliai išsiaiškinti su klientu ir pasistengti kuo geriau pašalinti automobilio gedimus, - apie serviso darbą pasakoja vadybininkas Aleksejus Menkovas.

- Aleksejau, vienas pagrindinių sėkmės garantų yra specialistai. Kaip sprendžiate šią problemą ir kokias paslaugas teikia jūsų servisas?

- Taip, jūs teisus. Geras specialistas yra labai svarbu. Pasirinkdami žmogų, mes stengiamės vadovautis ne jo žodžiais, o pažiūrime kaip gi žmogus sugeba dirbti, juk visi mes galime daug pripasakoti apie savo sugebėjimus. Kadangi planuojame plėsti veiklą, ir dabar ieškome žmogaus. O kalbant apie paslaugų spektrą, tai jis gana platus: automobilio pakabos remontas, ratų geometrijos suvedimas, padangų montavimas ir balansavimas, stiklų keitimas, variklio remontas. Klientui galime pasiūlyti įsigyti ne tik naujų, bet ir puikios būklės naudotų padangų. Atliekame automobilių kompiuterinę diagnostiką ir šaliname surastus gedimus. Panaikinti klaidą, kuri išaiškėja kompiuterinės diagnostikos metu, tai tik darbo pradžia, svarbiausia yra pašalinti gedimą. Kadangi nuo vaikystės man patiko technika, tai ir dabar pats nuolat gilinuosi į naujoves, lankau kursus. Dabar lankau kompiuterinės diagnostikos mokymus bei kursus automobilių kondicionierių užpildymo licencijai gauti. Laikai, kai bet kas galėjo užpildyti kondicionierių, baigiasi. Griežtėjant gamtosauginiams reikalavimams, reikia ir sertifikatus įsigyti. Esu dėkingas tėveliui, kuris žinodamas mano pomėgį technikai, padėjo man įgyvendinti svajonę. Ir dabar labai dažnai pataria, kaip spręsti vieną ar kitą problemą, o aš visada stengiuosi įsiklausyti į jo patarimus, - sako mano pašnekovas.

- Minėjai plėtrą. Ką dar planuojate daryti? Kokias paslaugas dar teiksite klientams?

- Kadangi esu „Audi“ fanas, esame įkūrę „Audi“ klubą, tai planuojame naudotų „Audi“ automobilių ardymą. Bus viskas daroma oficialiai, su dokumentų sutvarkymu, kad problemų nekiltų nei žmogui, iš kurio nuperkame automobilį, nei mums. Jau baigiame įrengti automobilių dažymo kamerą. Stengiamės nestovėti vietoje, bet galvoti apie paslaugų plėtrą.

- Aleksejau, konkurencija automobilių remonto versle didelė. Kuo stengiatės patraukti klientus?

- Per palyginus trumpą darbo laiką jau turime nemažai nuolatinių klientų, kurie sugedus automobiliui kreipiasi į mus. Tai savotiškas įrodymas to, kad žmonės lieka patenkinti mūsų darbo kokybe. Aš visada stengiuosi aptarti su automobilio savininku, kokias detales jis nori pasirinkti: pigesnes, brangesnes, originalias. Beje, jei remontuodami automobilį pastebime ir kitą gedimą visada informuojame automobilio šeimininką, ir jei jis pageidauja pašaliname ir kitą gedimą. Galime padėti ir tuo atveju, jei automobilis sugenda kelyje ir nevažiuoja. Jei galima, gedimą pašaliname vietoje, o jei gedimas rimtas, automobilį vežame į servisą. Kadangi dabar žmonėms daug ką tenka atsivežti patiems, pas mus gali ir priekabą išsinuomoti. Dar viena paslauga, apie kurią norėčiau pakalbėti – tai automobilių salonų valymas. Visada maloniau važiuoti, kai automobilio salonas švarus, bet ne visi žmonės turi galimybių ar kantrybės jį išsivalyti, o mes šią paslaugą teikiame. Kaip matote, paslaugų spektras gana platus, bet visada geriausia iš anksto paskambinti ir susitarti dėl būsimo remonto, aptarti gedimą, o tada ir laiko bus mažiau gaištama. Taip ir klientui, ir mums yra geriau, o paskambinti galima telefonu 8 665 21222, - baigdamas mūsų pokalbį sako Aleksejus Menkovas, o aš, padėkojęs už pokalbį, grįžtu į redakciją.

Algis JAKŠTAS