Mes turime 280 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:1020
mod_vvisit_counterŠią savaitę:24953
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:90568

Sodros informacija išmokų gavėjams

2011 m. lapkričio 30 d., trečiadienis Nr.88 (1135)

„Sodros“ išmokos į banką „Snoras“ nepervedamos

Informuojame, kad gyventojai, kurie iki šiol socialinio draudimo („Sodros“) išmokas gaudavo į sąskaitas, esančias banke „Snoras“, „Sodrai“ turi pateikti sąskaitas kitose kredito įstaigose / bankuose.

Gyventojai, jau turintys sąskaitą kitoje kredito įstaigoje, turi „Sodrai“ pateikti prašymą dėl išmokų pervedimo į kitą sąskaitą.
Tie asmenys, kurie neturi sąskaitos kitoje kredito įstaigoje, turi kreiptis į pasirinktą kredito įstaigą ir atsidaryti sąskaitą. Atsidarę sąskaitą, pensijų ir kompensacijų gavėjai turi galimybę toje pačioje kredito įstaigoje užpildyti prašymą dėl išmokos pervedimo į naująją sąskaitą. Šį prašymą bankas pateiks „Sodrai“ ir į „Sodrą“ nereiks eiti.

Taip pat į „Sodrą“ turi kreiptis ir nurodyti kitas sąskaitas tie asmenys, kurie jau yra pateikę prašymus dėl ligos pašalpų pervedimo į banką „Snoras“, tačiau jų nėra gavę. Ligos pašalpos į „Snoro“ banką taip pat nepervedamos.

Prašymą „Sodrai“ dėl naujos sąskaitos pateikimo gyventojai gali pateikti ir internetu per Elektroninę gyventojų aptarnavimo sistemą (EGAS).
 

Prašymus „Sodrai“ dėl naujos sąskaitos galima pateikti internetu

Prašymus dėl naujos sąskaitos, į kurią turi būti pervedamos "Sodros" išmokos, gyventojai gali pateikti neišeidami iš namų, būdami net ne Lietuvoje. Tai galima padaryti internetu per Elektroninę gyventojų aptarnavimo sistemą (EGAS). Prie šios sistemos galima prisijungti turint elektroninį parašą arba per elektroninės bankininkystės sistemą. Tereikia surinkti interneto adresą www.sodra.lt, spausti- Gyventojų portalas → Gyventojų sritis ir, suvedus duomenis, prisijungti prie EGAS.

Pensijų ar kompensacijų gavėjai, pirmą kartą prisijungę prie EGAS, kairėje meniu pusėje turi pasirinkti „Nustatymai“ ir ten įvesti trūkstamą informaciją. Tuomet pasirinkti punktą „Naujas prašymas“ → „Kiti" → „GPN10, Prašymas dėl mokėjimo būdo ar nurodytos sąskaitos keitimo" ir spausti mygtuką „Kurti". Kai atsivers prašymo forma, pažymėti punktą „Pakeisti pensijos (kompensacijos) mokėjimo būdą ir/ar vietą", toliau pažymėti punktą „pervesti į sąskaitą banke". Užpildžius formą, spausti mygtuką „Pateikti", kuris yra viršutiniame meniu virš formos.

Pašalpų gavėjai, pirmą kartą prisijungę prie EGAS, kairėje meniu pusėje turi pasirinkti „Nustatymai“ ir ten įvesti trūkstamą informaciją. Tuomet pasirinkti punktą „Naujas prašymas" → „Skirti pašalpą/išmoką" → „GPS8, Prašymas dėl asmeninės sąskaitos pakeitimo" ir spausti mygtuką „Kurti". Kai atsivers prašymo forma, ją užpildyti, nurodant nuo kada norite gauti išmoką ar pašalpą į kitą sąskaitą. Užpildžius formą, spausti mygtuką „Pateikti", kuris yra viršutiniame meniu virš formos.

Primename, kad per EGAS taip pat galima matyti savo darbo stažą, „Sodros“ mokamas išmokas, prognozuojamą senatvės pensiją, peržiūrėti ar užsakyti pažymas, pateikti prašymą ligos pašalpai skirti ir kt.

VSDF valdybos Švenčionių skyrius