Mes turime 250 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:999
mod_vvisit_counterŠią savaitę:15106
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:143858

„Teo“ ir „Omnitel“ tapo „Telia“

2017 m. vasario 11 d., šeštadienis, Nr.12 (1641)

Nuo šiol visos telekomunikacijų paslaugos jums – iš vienų rankų. Nuo išmaniosios TV, mobiliojo ryšio, šviesolaidinio interneto, muzikos ir pramogų iki kompleksinių sprendimų verslo augimui, biuro įrangos priežiūros ir IT saugos – viskas, ko reikia jūsų kasdieniam gyvenimui bei sėkmingam verslui.

Mes keičiamės, kad būtume tokie, kokių jums reikia: prisitaikantys prie jūsų asmenybės, pomėgių, verslo ir kuriantys daugiau gyvenimo jums. „Telia“ – tai žmonių bendrovė žmonėms.

Apjungę fiksuoto ir mobilaus ryšio technologijas, šiandien užtikriname itin spartų ir nepertraukiamą ryšį visoje Lietuvoje – sparčiausias ir plačiausias 4G ryšys ir geriausiai išplėtotas šviesolaidinio interneto tinklas leidžia ryšį turėti visur, kur jo reikia, ir negalvoti apie naudojamą technologiją.

Oficialaus tapimo „Telia“ proga – geros naujienos interneto vartotojams: klientams, turintiems planus „Premium šviesolaidis“ ir „Namai 3 šviesolaidis“ suteikiama maksimali – iki 1 gigabito per sekundę duomenų priėmimo sparta Lietuvoje ir į užsienį. Dabar „Telia“ klientai gali mėgautis maksimaliomis šviesolaidinio interneto teikiamomis galimybėmis. Norintys išbandyti sparčiausią 4G internetą Lietuvoje tai gali daryti 30 dienų nemokamai.

Paslaugų sąlygos klientams nesikeičia, anksčiau su „Teo“ ar „Omnitel“ sudarytų sutarčių persirašyti nereikia.

Visoje Lietuvoje su „Telia“ prekės ženklu veikia 70 klientų aptarnavimo salonų. Privatūs klientai telefonu aptarnaujami numeriu 1817, o verslo - 1816.