Mes turime 238 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:2141
mod_vvisit_counterŠią savaitę:2141
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:43908

2017 METŲ GEGUŽĘ ĮSIGALIOS ATNAUJINTOS „VILNIAUS VANDENŲ“ PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTYS

2017 m. balandžio 29 d., šeštadienis Nr.31 (1660)

Siekdama gerinti klientų aptarnavimą ir efektyviau organizuoti darbą, bendrovė „Vilniaus vandenys“ nuo 2017 m. gegužės 1 d. atnaujins paslaugų teikimo sutartis. Iki šiol naudojusi kelias skirtingas geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutarčių formas, bendrovė pereis prie vieningo sutartinių dokumentų formato. Naujovės taip pat leis klientams paprasčiau ir greičiau sumokėti už paslaugas, o įmonei – dirbti efektyviau.

 

Vieningas formatas – nauda esamiems ir būsimiems klientams

Gegužės 1 dieną įsigalios naujos dviejų dalių sutartys. Bendroji sutarties dalis bus vienoda visiems klientams. Klientai su ja galės susipažinti pradėdami naudotis bendrovės paslaugomis, sutartis nuolat bus skelbiama „Vilniaus vandenų“ interneto svetainėje www.vv.lt. Šioje sutarties dalyje numatytos pagrindinės paslaugų teikimo nuostatos įsigalios ne tik naujiems, bet ir tiems klientams, kurie jau buvo sudarę sutartis su „Vilniaus vandenimis“.

Antra dalis, vadinama specialiąja sutarties dalimi, numato kiekvieno kliento individualias paslaugų teikimo sąlygas. Dėl specialiosios dalies „Vilniaus vandenų“ darbuotojai su kiekvienu susisieks asmeniškai ir suderins dokumentų pasirašymą, tad patiems nieko daryti papildomai nereikia.

Tam, kad sklandžiai vyktų sutarčių pasirašymas, klientai kviečiami atnaujinti savo kontaktinius duomenis el. paštu info@vv.lt, paskambinę trumpuoju klientų aptarnavimo telefonu 1889 ar bendraudami su „Vilniaus vandenų“ atstovais. Turėdami ne tik adresą, bet ir tikslų elektroninio pašto adresą, mobilų telefoną, klientų aptarnavimo specialistai galės greičiau ir patogiau susisiekti ir parengti sutarties specialiąją dalį.

 

Verslui daugiau laiko apmokėti sąskaitas

Bendrojoje sutarties dalyje, privatiems ir verslo klientams suvienodinti suvartoto vandens kiekio deklaravimo ir sąskaitų apmokėjimo terminai. Šia nuostata bendrovė pagerins sąlygas verslo klientams. Įmonės turės daugiau laiko apmokėti sąskaitą, kai kuriais atvejais terminas pailgės nuo 10 iki 30 dienų.

 

Griežtesnė apskaita

Nuo gegužės 1 dienos įsigaliojančioje sutartyje keičiasi skolos mokėjimo sąlygos. Jeigu klientas skolingas už suteiktas paslaugas, jam yra paskaičiuoti delspinigiai ir palūkanos, gavus mokėjimą, pirmiausia bus dengiami delspinigiai ir palūkanos, vėliau – įsiskolinimas ir mokestis už suteiktas paslaugas.

 

Nedeklaravus skaitiklio rodmenų – skaičiuojamas vidurkis

Tam, kad bendrovės pateikiamos sąskaitos būtų tikslios, klientai kviečiami pateikti vandens apskaitos prietaisų rodmenis. Naujoji sutartis numato galimybę klientams deklaruoti rodmenis iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Nedeklaravus skaitiklio rodmenų, bus paskaičiuotas ir į sąskaitą įrašytas per paskutinius dvylika mėnesių kliento suvartoto vandens kiekio vidurkis.

Ši naujovė padės užmaršiems klientams. Kas mėnesį bus pateikta sąskaita, liks tik ją apmokėti. O turint galimybę, bent kas ketvirtį, bus galima deklaruoti rodmenis ir taip sutikslinti duomenis, kad metų pabaigoje nesusidarytų nepriemokos ar permokos.

Jei klientai nesinaudos paslaugomis, pavyzdžiui kuriam laikui bus išvykę, galės pranešti arba tiesiog deklaruoti tuos pačius skaitiklių rodmenis. Tokiu atveju jiems nebus skaičiuojamas vidurkis ir nesusidarys skola už suteiktas paslaugas. Svarbu atkreipti dėmesį, jog nesuvartojus vandens, vis tiek reikia mokėti mėnesinę pardavimo kainą. Išvykus ilgesniam laikui, galima kreiptis ir laikinai sustabdyti paslaugų teikimą.

 

Lengva deklaruoti rodmenis

Privatūs klientai, kurie yra užsisakę elektronines sąskaitas, deklaruoti rodmenis gali „Vilniaus vandenų“ savitarnos svetainėje (nuo 20 iki paskutinės einamojo mėnesio dienos). Pateikti informaciją apie suvartotą vandens kiekį taip pat galima darant pavedimą per elektroninę bankininkystę, mokant už paslaugas per įmokas ir mokesčius surenkančius operatorius (pvz. „Perlo“ terminaluose, savitarnos svetainėje „Gilė“, naudojantis „Viena sąskaita“ ir kt.). Privatūs klientai rodmenis deklaruoti gali ir paskambinę klientų aptarnavimo telefonu 1889. Atkreipiame dėmesį, kad reikia nurodyti kliento vardą ir pavardę, kliento kodą, adresą, kuriuo teikiamos paslaugos, ir tikslius skaitiklio rodmenis.

Įmonės rodmenis gali deklaruoti „Vilniaus vandenų“ savitarnos svetainėje. Klientai, kurie dar nesinaudoja savitarna, yra kviečiami kreiptis el. paštu info@vv.lt arba skambinti telefonu 1889 ir pateikti paraišką slaptažodžiui gauti.