Mes turime 380 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4945
mod_vvisit_counterŠią savaitę:21146
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:97176
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

Esate verslininkai – kreipkitės dėl buhalterinės apskaitos tvarkymo

2017 m. spalio 21 d., šeštadienis Nr.77(1706)

Pastaruoju laikotarpiu vis daugiau ES paramos skiriama verslui, ypač kaime, plėtoti. Tai džiugina ir tuo pačiu įpareigoja. Norintys gauti paramą pirmiausiai turi įrodyti, kad jų verslas yra arba bus perspektyvus. Vienas iš svarbesnių įrodymų – pagal visus mokestinius reikalavimus tvarkoma vykdomos veiklos buhalterinė apskaita.

Švenčionių rajono verslininkams buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas teikia Savivaldybės pastate įsikūrusio Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnybos biuro konsultantės. Jų darbas – nuoseklus, ilgametis, abipusiu pasitikėjimu grįstas bendradarbiavimas su klientais.

Konsultančių teikiamomis buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugomis jau naudojasi kai kurios rajono įmonės, visuomeninės organizacijos, asociacijos, verslininkai.

 

Privalumas – nuolatinis bendradarbiavimas su klientais

Taigi į rajono biurą dėl buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugos gali kreiptis visi verslo subjektai vykdantys bet kokią veiklą, turintys deklaruoti gautas pajamas, pelną ir sumokėti jiems priklausančius mokesčius.

Biure teikiamos ir pavienės paslaugos bei konsultacijos, susijusios su gaunamų ir išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registro pildymu ir pateikimu į i.SAF, taip pat darbo užmokesčio paskaičiavimo ir su juo susijusių mokesčių deklaravimo, paraiškų banko paskolai gauti pildymo, ilgalaikio turto nusidėvėjimo paskaičiavimo, sąskaitų išrašymo pagal kliento pateiktus duomenis ir kitos įvairios paslaugos.
„Puikiai suprantame, ko iš mūsų tikisi klientai, todėl apskaitą sutvarkome laiku ir pagal įstatymus. Mums labai svarbu teisingai apskaičiuoti mokesčius, pateikti reikalingas deklaracijas, formas VMI, Sodrai ar kitoms institucijoms ir priminti klientams apie artėjantį mokesčių mokėjimą, dokumentų teikimo, atsiskaitymų su kitomis organizacijomis terminus. Mes atstovaujame klientams įvairių tikrinimų metu, konsultuojame buhalteriniais, finansiniais ir mokesčių klausimais. Buhalterinės apskaitos tvarkymo paslauga apdrausta profesinės civilinės atsakomybės draudimu,“ – sakė biuro vadovė Laura Kulda.

 

Teikiamos paslaugos ES paramai gauti

Jei verslininkai planuoja naudotis ES parama, biure tvarkyti vykdomos veiklos buhalterinę apskaitą ypač paranku, nes žinant įmonės situaciją daug paprasčiau tartis ir priimti verslo plėtros sprendimus. Biure suteikiamos visos paslaugos, reikalingos ES paramai gauti: rengiami verslo planai, mokėjimo prašymai, pildomos paraiškos, organizuojami pirkimų konkursai, teikiama informacija apie projekto įgyvendinimo eigą, pildomos projekto metinės ir galutinės ataskaitos. Verslo planai rengiami specializuota, nuolat atnaujinama ir vieninga kompiuterine programa, užtikrinančia klientų duomenų saugumą.

 
Reklaminis skydelis