Mes turime 325 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:1856
mod_vvisit_counterŠią savaitę:12043
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:88073
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

Sugedo telefonas? Neškite jį į „Tele2“ saloną!

2018 m. gegužės 8 d., trečiadienis Nr.33 (1757)

Šiais laikais telefonas yra nepamainomas beveik kiekviename mūsų žingsnyje. Ko gero, daugelis žino tą jausmą, kai išmanusis ima ir netikėtai sugenda. Taip nutikus, taisyklų toli ieškoti nereikia – sugedusį prietaisą galima atnešti į bet kurį „Tele2“ saloną.

„Visuose Lietuvos „Tele2“ salonuose galima ne tik apžiūrėti ir išbandyti išmaniuosius, įsigyti naują įrenginį ar paslaugą, bet ir palikti sugedusį telefoną bei visus su tuo susijusius rūpesčius. Be to, mūsų remonto paslaugos yra teikiamos visiems, ne tik „Tele2“ klientams“, – sakė Evaldas Viselga, „Tele2“ Telefonų priežiūros verslo vadovas.

 

Greita, profesionalu, patogu

Telefonui sugedus, jį tereikia atnešti į artimiausią savo mieste esantį „Tele2“ saloną, o viskuo kitu pasirūpina jo darbuotojai. Po 3-5 darbo dienų tame pačiame salone šeimininkas jau gali atsiimti savo išmanųjį. Įrenginys nėra taisomas salone – įdėtas į specialią dėžutę, kurią darbuotojai sandariai užplombuoja, jis keliauja į sostinėje esantį „Telefonų priežiūros centrą“.

Telefonai išpakuojami tik centre. Sugrupuoti pagal gamintojus, išmanieji patenka pas meistrus, kurie visų pirma įvertina kiekvieno įrenginio būklę. Tada imasi remonto darbų, o jau sutaisytas telefonas yra dar kartą patikrinamas kito inžinieriaus.

„Nepaisant gedimo, dėl kurio įrenginys pas mus patenka, specialistai papildomai patikrina ryšį, kitus telefono jutiklius, ekrano jautrumą lietimui, kamerą. Visa tai darome dėl klientų – kad jie atgautų tobulai veikiantį telefoną. Jei prieš gedimą, įrenginiui galiojo garantija, po remonto pas mus – ji išlieka, o jei tokios nebuvo – suteikiame 3 mėnesių garantiją centre atliktiems darbams“, – pasakojo E. Viselga.

Dėl papildomų patikrinimų remontas netrunka ilgiau. Standartiniu atveju klientas atgauna savo telefoną per 3-5 darbo dienas nuo atidavimo taisymui, nesvarbu kokiame mieste begyventų. Be to, kiekvienas klientas, pridavęs taisyti savo telefoną – salone gauna pakaitinį, kuriuo gali naudotis iki atgaus savąjį.

 

Išmaniesiems telefonams – dar išmanesnės technologijos

Šiuolaikiniai įrenginiai reikalauja ir inovatyvios priežiūros: pačių naujausių technologijų, originalių detalių ir savo sritį išmanančių profesionalų. Viso to tikėtis galima tik iš telefonų gamintojų sertifikuotų centrų.

„Svarbu nenešti savo įrenginių taisyti į bevardes taisyklas. Pigiau nebus, o taip tvarkytam telefonui panaikinama garantija. Be to – niekas neprisiims atsakomybės, jei įrenginys kitą dieną ir vėl pradės neveikti. Net jei atrodo, kad telefonas sugedo nepataisomai arba remontas bus labai brangus – užsukite į „Tele2“ saloną. Darbuotojai patars ir pasiūlys pačią geriausią išeitį“, – sakė E. Viselga.

„Tele2“ Telefonų priežiūros centre galima taisyti visus „Samsung“, „Huawei“ „LG“, „Getnord“, „Coolpad“, „Meizu“, „Sony“ ir „Xiaomi“ įrenginius bei mygtukinius „Nokia“ telefonus. Garantinis ir negarantinis remontas čia atliekamas ne tik „Tele2“ pirktiems įrenginiams.
 

 
Reklaminis skydelis