Mes turime 211 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:2101
mod_vvisit_counterŠią savaitę:36519
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:57030

Gydytojai rekomenduoja, kaip elgtis per karščius

2019 m. birželio 12 d., trečiadienis, Nr.43 (1863)

* Karščių metu svarbu dengti galvą šviesiais kvėpuojančiais galvos dangalais.

* Atviras kūno vietas  ir veidą  teptis kremais nuo saulės, kad išvengtume nudegimų.

* Svarbu vartoti daug skysčių, nelaukiant, kol pradės kamuoti troškulys.

* Prakaituojant netenkama ir elektrolitų – kalio, magnio, natrio, todėl  reikėtų nepamiršti ir mineralais prisotinto vandens.

* Prie vandens elgtis atsargiai – į šaltą vandenį nenerti, pirmiau apsipratinti kūną.

* Nevartoti  alkoholinių gėrimų.

* Nepalikti vaikų be priežiūros net ir trumpam laikui.

* Rytais, kol dar yra vėsu, gerai išvėdinti patalpas. Šylant orui, geriau uždaryti langus, užtraukti užuolaidas arba žaliuzes.

* Patalpose kuo mažiau naudotis elektriniais įrenginiais.

* Patalpose palaikyti ne tik optimalią oro temperatūrą, bet ir tinkamą oro drėgmę – 35–65 proc.  Drėgmę palaikyti padeda dažnesnis drėgnas patalpų valymas, dulkių šluostymas, oro drėkintuvai, kambariniai augalai.

*Riboti buvimo saulėkaitoje laiką, vengti tiesioginių saulės spindulių, dažniau būti medžių pavėsyje, po skėčiais ar kita priedanga.

*Lauke dėvėti saulės akinius su UVA ir UVB filtru

*Sergant širdies-kraujagyslių sistemos ligomis, rekomenduojama akylai stebėti savo sveikatos būklę. Pravartu pasitarti su savo šeimos gydytoju dėl nuolat vartojamų vaistų dozės koregavimo. Esant gausiam prakaitavimui ir raumenų mėšlungiui (traukuliams), kūno temperatūrai pakilus virš 40 laipsnių, esant karštai ir šlapiai odai, radus sumišusį ar be sąmonės žmogų – skubiai kreiptis medicinos pagalbos.