Mes turime 44 svečius online

Apsilankymų šiandien:488
Apsilankymų vakar:665
Apsilankymų šį mėn.:4451
Apsilankymų iš viso:1562107

„Vilniaus vandenys“ plečia klientų galimybes patogiai atsiskaityti už paslaugas

2019 m. birželio 22 d., šeštadienis, Nr.46 (1866)

Didžiausia šalyje vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bendrovė „Vilniaus vandenys“ gerina klientų aptarnavimą ir rajonuose gyvenantiems klientams suteikia galimybę jungtis prie elektroninės savitarnos. Nuo šiol bendrovės e. savitarna gali naudotis ne tik Vilniaus miesto, bet ir Vilniaus, Šalčininkų bei Švenčionių rajonų gyventojai, kurie naudojasi „Vilniaus vandenų“ paslaugomis.

 

Užtenka apsilankyti tik kartą per mėnesį

„Tikimės, kad tolimesnėse vietovėse gyvenantys bendrovės klientai įvertins patogumą neišeinant iš namų greitai ir lengvai deklaruoti skaitiklių rodmenis bei atsiskaityti už suteiktas paslaugas“, – naujovę rajonų gyventojams pristatė „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorius Saulius Savickas.

E. savitarnoje apsilankius tik kartą per mėnesį galima paprastai ir patogiai deklaruoti einamojo mėnesio vandens suvartojimą ir čia pat sumokėti už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas – mokėtina suma už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas atvaizduojama iškart prisijungus prie e. savitarnos.

Deklaruoti šalto vandens suvartojimą „Vilniaus vandenys“ kviečia paskutinę kiekvieno mėnesio savaitę. Pagal šiuos duomenis, iki kito mėnesio vidurio, klientai gauna mokėjimo pranešimus, o sumokėti už suteiktas paslaugas vėlgi patariama paskutinę mėnesio savaitę, kada jau galima deklaruoti ir einamojo mėnesio šalto vandens skaitiklių rodmenis.

 

Patogu apsitarnauti patiems

Pasak S. Savicko, e. savitarna ypač palengvina sąskaitų tvarkymą gyventojams, kurių namuose įrengtas ne vienas skaitiklis. Klientams tereikia į tam skirtus laukelius suvesti šalto vandens skaitiklių rodmenis. Tai daryti ypač patogu išmaniajame telefone, nes šį galima nusinešti prie skaitiklių, nereikia rodmenų užsirašyti ant lapelio ar bandyti įsiminti.

Pagal deklaruotą vandens suvartojimą, atsižvelgus į aktualius mokėjimo tarifus, gyventojams paskaičiuojama mokėtina suma, kurią taip pat patogu sumokėti  bendrovės e. savitarnoje.

S. Savickas pabrėžia, kad, naudojantis „Vilniaus vandenų“ e. savitarnos paslaugomis, pavedimas „Swedbank“, SEB ir „Luminor“ (DNB) klientams yra nemokamas, nes mokėjimo išlaidas kompensuoja pati bendrovė.  Be to, visus atliktus mokėjimus klientai gali matyti 12 mėnesių mokėjimų istorijoje ir bet kada pasitikrinti, kiek anksčiau sunaudojo vandens ir kiek už tai sumokėjo.

„Pirmą kartą lankantis „Vilniaus vandenų“ savitarnoje pirmiausia rekomenduojame patikrinti savo kontaktinius duomenis, o pastebėjus neatitikimus, juos atnaujinti. Taip būsite tikri, kad visa svarbi informacija iš „Vilniaus vandenų“ jus pasieks laiku“, – sako S. Savickas. 

 

Bus galima naudotis daugiau e. paslaugų

Bendrovės komanda planuoja nuolat plėsti klientų galimybes tvarkyti reikalus internetu. Numatoma, kad ateityje e. savitarnoje klientai galės matyti paslaugų teikimo sutartis ir kitus dokumentus, užsisakyti papildomas ar koreguoti turimas paslaugas, elektroniniu būdu pasirašyti ir pateikti dokumentus, rezervuoti specialisto atvykimo laiką bei registruoti gedimus. Išbandyti „Vilniaus vandenų“ e. savitarną galite prisijungę adresu savitarna.vv.lt.