Mes turime 320 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4936
mod_vvisit_counterŠią savaitę:15123
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:91153
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

„Tele2“ vartotojams ‒ dar pigesni pokalbiai visuose šalies tinkluose

2012 m. balandžio 25 d.,trečiadienis Nr.32 (1175)

Ar kalbėdami mobiliuoju telefonu skaičiuojate kiekvieną pokalbio minutę? Jei taip, tai greičiausiai esate labai užimtas žmogus... arba jums pats metas pasidomėti naujausiais telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ planais. „Tele2“ siūlo dar mažesnes kainas tiek išankstinio mokėjimo paslaugos PILDYK vartotojams, tiek ir klientams, mokantiems pagal sąskaitas. Bendrauti nevaržant savęs tampa dar paprasčiau.


Trys naujos galimybės kalbėti pigiau

PILDYK vartotojai nuo šiol gali siųsti SMS ir kalbėti visuose tinkluose mokėdami tik 8 centus už pokalbio minutę ar išsiųstą žinutę be jokių sujungimo mokesčių.

Tokiais paslaugų tarifais galima naudotis nusiuntus SMS žinutę su žodžiu PLIUS numeriu 1556 (žinutės kaina – 0,15 Lt). Užsakyta paslauga galios 30 dienų, jos kaina – 3 Lt/mėn.

Palankesnes sąlygas „Tele2“ siūlo ir klientams, mokantiems pagal sąskaitas. Bendrovė pristatė naująjį planą „500“, leidžiantį visuose Lietuvos tinkluose nemokamai kalbėti 500 minučių. Minimalus prakalbamas mėnesio mokestis – vos 20 Lt. Specialiu „Tele2“ pasiūlymu galima pasinaudoti sudarius sutartį internetu ar „Tele2“ prekybos vietose.

„Gyventojai vis daugiau kalba mobiliaisiais telefonais, skambindami tiek savo, tiek ir kitų operatorių tinkluose. Mes siekiame, kad bendravimas mobiliuoju ryšiu vartotojams būtų pigus, paprastas ir patogus. Todėl pasiūlėme naujuosius planus, kuriuos pasirinkus galima kalbėti ir siųsti žinutes beveik neribojant savo poreikių ir neskaičiuojant pokalbių minučių“, ‒ sako Tomas Burovas, „Tele2“ marketingo vadovas.

 

„Tele2“ klientai kalba daugiausiai

Kaip rodo naujausi Ryšių reguliavimo tarnybos duomenys, mobiliaisiais telefonais tarp visų mobiliojo ryšio operatorių paslaugų vartotojų per mėnesį daugiausiai kalba būtent „Tele2“ klientai. „Tele2“ pernai taip pat aptarnavo didžiausią pokalbių srautą Lietuvoje.

Šios telekomunikacijų bendrovės klientai ne tik daugiausiai kalba, bet yra ir aktyviausi trumpųjų žinučių siuntėjai. Iš visų per paskutinįjį 2011 m. ketvirtį Lietuvoje išsiųstų SMS daugiau kaip 40 proc. siuntė „Tele2“ vartotojai.

„Tokius rezultatus lėmė mažos „Tele2“ paslaugų kainos. Kai jos nevaržo, galima daugiau skambinti ir siųsti SMS. Statistika rodo, kad žmonėms tokia galimybė yra reikalinga“, – sakė T. Burovas.

Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės „RAIT“ praėjusiais metais atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis. Du iš trijų apklaustųjų tvirtino, kad „Tele2“ siūloma paslaugų kaina – mažiausia.
 

 
Reklaminis skydelis