Mes turime 528 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:10486
mod_vvisit_counterŠią savaitę:19524
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:98645
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:116150

Sodros“ informaciniame centre – naujos funkcijos

2020 m. kovo 21 d., šeštadienis, Nr.23 (1938)

Sodra“ diegia išmanius konsultacijų sprendimus, kad gyventojams ir po darbo valandų galėtų suteikti aktualios informacijos bei padėti tiems, kurie neturi galimybių ar įgūdžių naudotis internetu.

Nuo šiol gyventojai, paskambinę „Sodros“ informacinio centro numeriu 1883 net ir po darbo valandų gaus atsakymus į dažniausius klausimus apie išmokas ir prašymus.

Jeigu gyventojas norėtų užduoti asmeninį klausimą ir gauti į jį atsakymą, yra galimybė klausimą įrašyti – vėliau konsultantas žmogui perskambins ir pateiks atsakymą.

Dar viena naujovė – nuo ketvirtadienio gyventojai telefonu 1883 gali pateikti ir išmokų prašymus, tokius kaip ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo, pensijos skyrimo ir kitus, tačiau ši paslauga bus skirta tik tiems, kurie negali naudotis paslaugomis internetu arba interneto ryšys neprieinamas. Svarbu pažymėti, kad pateikus prašymą telefonu, pasibaigus karantino laikotarpiui, reikės per mėnesį „Sodrai“ pateikti popierinį prašymą.

„Sodra“ primena, kad dėl ekstremalios situacijos uždarius fizinius klientų aptarnavimo skyrius, visos paslaugos ir konsultacijos teikiamos nuotoliniu būdu – internetu prisijungus prie asmeninės paskyros gyventojui www.sodra.lt/gyventojuibei telefonu 1883.