Mes turime 560 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4711
mod_vvisit_counterŠią savaitę:23132
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:104881
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:116150

Įmonės savininkas dažnai pats sėda prie autobuso vairo

2022 m. sausio 29 d.

UAB „Svirka“ vadovas Vytautas Bulka pasidžiaugia, jog įmonei 2021-ieji, nepaisant koronaviruso pandemijos įtakos, buvo rekordiniai. Prie to prisidėjo ir naujų darbuotojų įsiliejimas į kolektyvą, ir naujų veiklų paieška.

Šiuo metu „Svirka“ daugiausia verčiasi užsakomaisiais vežimais. „Turime tik vieną reguliarų reisą maršrutu „Didžiasalis -Vilnius“. Prieš trejus metus laimėjome Lietuvos transporto saugos administracijos skelbtą konkursą, vežame keleivius į Vilnių ir atgal vieną kartą per dieną. Viena iš konkurso sąlygų buvo trejus metus nekeisti keleivio vežimo kainos, nors dabar, gerokai pabrangus energetiniams ištekliams, ji jau turėtų būti kone dviguba, kad mums veikla atsipirktų. Mielai atsisakyčiau šio maršruto, bet šis Lietuvos pakraštys ir taip nuskriaustas. Galima sakyti,kad iš savo kišenės vykdome socialinę funkciją, vežame keleivius patogiais, apynaujais autobusais net ir patirdami nuostolių“, – dėsto V. Bulka.


„Svirkos“ vadovas pasidžiaugia, jog per krizę į verslą atėjo šeimos vaikai, kurie ėmėsi naujų klientų, naujų verslo nišų paieškų. „Per pandemiją dalyvavome visuose įmanomuose viešuosiuose pirkimuose, ieškojome naujų klientų. Dirbame labai kokybiškai, atsakingai žiūrime į kiekvieną užsakymą. Mums svarbu, kad klientas sugrįžtų dar ir dar kartą.“

Įmonės savininkas, turintis visas kategorijas, nesibodi pats sėsti prie autobuso vairo, vežti žmonių grupes į skirtingus užsienio miestus. „Praėjusiais metais vežiau turistų grupes į Saaremo salą, Rygą, Varšuvą, Gdanską“, – dėsto V. Bulka.

Pasak jo, užsakovai neretai stebisi, jog prie vairo sėda pats įmonės savininkas. „Man pavyzdys – „Norfa“ savininkas Dainius Dundulis, kuris savaitgaliais įmonės sandėliuose sėda prie pakrovėjo vairo ir dirba kaip paprastas darbininkas. Ši idėja mane labai žavi, todėl ir pats mielai imuosi paprastų darbų“, – sako „Svirka“ vadovas.

Didieji šalies keleivių vežėjai, laimėję konkursus, suteikia galimybę mažosioms įmonėms dirbti rangos pagrindais. „Didieji vežėjai, tokie kaip „Kautra“, TOKS pasitiki mumis. Dirbame rinkoje jau 29-tus metus ir stengiamės nenuvilti šio pasitikėjimo. Džiaugiuosi, kad Lietuva keleivių vežimo versle turi tokius flagmanus, kurie ne tik pakylėja verslą į aukštesnę kokybę, bet ir generuoja originalias idėjas, tokias kaip vieninga autobusų bilietų sistema. Vežėjai supranta, kad svarbiausias mūsų versle yra keleivis, jam nesvarbu, kam priklauso transporto priemonė, kuria jis keliaus. Puiku, kad jis gali iš anksto susiplanuoti kelionę, nusipirkti bilietą ir važiuoti ten, kur jam reikia. Gaila, kad prie šių idėjų įgyvendinimo neprisideda valstybė. Jau dabar mūsų vyriausybė turėtų pasirūpinti, kad šalyje atsirastų vieninga elektroninio bilieto sistema, kuri suteiktų pridėtinę vertę ir keleivių vežėjams“, – dėsto pašnekovas.

Norėdami teikti geresnes paslaugas keleiviams, bendrovės „Svirka“ vadovai nuolat atnaujina transporto priemonių parką. Neseniai įmonė įsigijo aukščiausios komforto klasės naują turistinį autobusą „Setra 515 HD“, kuriame įdiegti visi naujausi, moderniausi saugumo bei komforto elementai.

V. Bulka sako nuolat stebintis Lietuvos keleivių vežimo asociacijos veiklą, džiaugiasi dėl jos aktyvumo ir įtakos keleivių vežimo verslui. Pasak jo, valstybė turėtų džiaugtis, kad turi tokius patikimus vežėjus, turėtų juos auginti ir stiprinti.

Lina JAKUBAUSKIENĖ

Autorės nuotrauka