Mes turime 378 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4983
mod_vvisit_counterŠią savaitę:21184
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:97214
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:120250

Vystant į „Sodrą“, vis dar reikalinga registracija

2020 m. birželio 17 d., trečiadienis, Nr.46 (1961)

Lietuvoje pasibaigus karantinui, tačiau besitęsiant ekstremaliai situacijai,  „Sodra“ klientų aptarnavimo skyriuose ir toliau priims tik iš anksto užsiregistravusius gyventojus.

Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt/registracijaarba paskambinus telefonu 1883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.

Kaip ir anksčiau, daugeliu klausimu konsultuotis su „Sodros“ specialistais galima ir telefonu 1883. Per dieną „Sodros“ informacijos centras sulaukia apie 4,5 tūkst. skambučių.

Pasibaigus karantinui nebeliks galimybės teikti prašymus telefonu. Tai galima padaryti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose iš anksto užsiregistravus vizitui, arba internetu.

Prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojuiarba www.sodra.lt/draudėjuikiekvienas vartotojas gali pateikti prašymus, paklausimus, bendrauti realiuoju laiku (chat), suformuoti reikiamus duomenis.

 

 

 
Reklaminis skydelis