Mes turime 177 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:4922
mod_vvisit_counterŠią savaitę:30903
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:130156
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:159579

Vystant į „Sodrą“, vis dar reikalinga registracija

2020 m. birželio 17 d., trečiadienis, Nr.46 (1961)

Lietuvoje pasibaigus karantinui, tačiau besitęsiant ekstremaliai situacijai,  „Sodra“ klientų aptarnavimo skyriuose ir toliau priims tik iš anksto užsiregistravusius gyventojus.

Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt/registracijaarba paskambinus telefonu 1883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.

Kaip ir anksčiau, daugeliu klausimu konsultuotis su „Sodros“ specialistais galima ir telefonu 1883. Per dieną „Sodros“ informacijos centras sulaukia apie 4,5 tūkst. skambučių.

Pasibaigus karantinui nebeliks galimybės teikti prašymus telefonu. Tai galima padaryti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose iš anksto užsiregistravus vizitui, arba internetu.

Prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojuiarba www.sodra.lt/draudėjuikiekvienas vartotojas gali pateikti prašymus, paklausimus, bendrauti realiuoju laiku (chat), suformuoti reikiamus duomenis.