Mes turime 274 svečius online
Apsilankymai:
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien:1819
mod_vvisit_counterŠią savaitę:20363
mod_vvisit_counterŠį mėnesį:67689
mod_vvisit_counterPaeitą mėn.:116150

Svarbu planuojantiems vykti į VMI ir „Sodrą“: nepamirškite užsiregistruoti

2021 m. liepos 3 d.

VMI

Nuo liepos 1 d. gyventojams atveriami visi VMI gyventojų aptarnavimo padaliniai. Juose apsilankyti galės tik iš anksto užsiregistravę bei visų saugumo reikalavimų besilaikantys klientai.

Gyventojų patogumui, net ir atidarius aptarnavimo padalinius, visos paslaugos ir toliau bus teikiamos nuotoliniu būdu, paskambinus telefonu 8 5 2191 777, o konsultacijos mokesčių klausimais - 1882.

Registruotis vizitui galima bendruoju VMI paslaugų telefonu 8 5 2191 777 nurodant, į kurį padalinį pageidautų atvykti.

Vizito dieną klientai kviečiami atvykti punktualiai sutartu laiku, bet ne anksčiau nei likus 5-7 min. iki numatyto laiko.

 

„Sodra“

Pasibaigus karantinui, tačiau besitęsiant ekstremaliai situacijai, „Sodra“ klientų aptarnavimo skyriuose ir toliau priims tik iš anksto užsiregistravusius gyventojus.

Registruotis vizitui į „Sodros“ klientų aptarnavimo skyrių galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt/registracija arba  paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į priimamojo skyrius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai.

Visi klientai, atvykstantys į VMI ir  „Sodros“ skyrius, privalo dėvėti apsaugines veido kaukes, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo.

Mūsų inf.